Mi koristimo cookies da bismo vam osigurali najbolje iskustvo na našoj web stranici. Ako nastavite bez mijenjanja vaših postavki, mi ćemo pretpostaviti da ste sretni s primanjem svih cookies na TITAN web stranici. Međutim, ukoliko vi to želite, možete promijeniti vaše cookies postavke bilo kada. Molimo pripazite ukoliko mijenjate cookie postavke, mi vam više ne možemo jamčiti da će naša web stranica raditi ispravno.

klik za veću sliku

::: Stiga prof. rider TITAN 740 DCR 4WD

Šifra: 09000066
Yanmar dizel, 3 cil. 23kW, spremnik goriva 42 lit.4WD hidro pogon,servo, uključena cestovna oprema, brzina do 20km/h, kabina s klimom i grijanjem, izuzetno tiha i udobna.Cijena bez kosišta.
Nema na zalihi

Cijena na webshopu

MPC: 30.858,05 €
232.499,98 kn
Popust: 5 %
MPC: 29.315,15 €
220.875,00 kn

  • *5% popusta vrijedi ISKLJUČIVO za gotovinsko ili jednokratno kartično plaćanje


  • Tehničke specifikacije
  • Proizvođač motora: YANMAR

    Serija motora: 3TNV82

    Tip motora: 4-takt Dizel IDI

    Način hlađenja: Vodeno hlađenje

    Broj cilindara: 3 cilindra

    Radna zapremina: 1331 cm3

    Neto izlazna snaga motora pri 3000 o/min: 23 kW ( 31,3 KS)

    Najniža temperatura radnog okružja: -20°C

    Pomoć startanju pri niskim temperaturama: Standardno

    EU standard ispušnih plinova: EURO 3A std (97/68/EC)

    Vrsta goriva: Dizel (EN590:96)

    Zapremina spremnika: 42,00 lit.

    Tip filtera zraka: 5" dual filter, suhi tip

  • Hidraulički sistem
  • Vozni sistem: Stalni 4×4, hidraulički motori

    Radni pogon (PTO): Hidraulički

    PTO izlaz iz pumpe: 42 l/min; 220 bara

    Vozna brzina: 0-20 km/h

    Kotači naprijed i nazad: 20×10.00×10,6

    Tip upravljanja: Hidraulički servo

    Radni hidraulički priključak, prednji: 2

    Radni hidraulički priključak, stražnji: 1

    Radni izlaz iz pumpe: 10,5/125 bara

    Spajanje priključaka: Alat nije potreban

  • Radno mjesto operatera
  • Podešavanje sjedala: Potpuno precizno podesivo

    Nasloni za ruke: Da

    Visoki naslon: Da

    Pokazivač količine goriva: Da

    Prednja svjetla: Da

    Sigurnosni pojas: Da

    Zaštita u slučaju prevrtanja: Zaštitna ROPS kabina

    Tiha kabina: Da

    Cestovni kit: Da

    Garantirani nivo buke (dBA): <105

    Nivo zvučnog tlaka (dBA) na ušima operatera s uključenim kosištem: 135 i 155 cm 88

  • Ostale karakteristike
  • Osnovna težina: 950 kg

    Dimenzije mm (DxŠxV): 2543x1084x1969

  • Specifičnost
  • Kabina: Antivibrirajuća, jednostavno uklanjanje, grijanje i klimatizacija

    Priključni alati (opcija): Udarna kosilica (malčer), x-ralica, ravna ralica, bacač snijega, četka za metenje, rasipač pijeska, snježna i transportna korpa

    Cestovna oprema Uključena cestovna oprema



    Klimatizirana i grijana zaštitna kabina je komforna, ugodna i vrlo pregledna za operatera. Gumeni okvir oko kabine znatno reducira razinu buke, a potpuno precizno podesivo ergonomsko sjedalo s naslonima za ruke, čine duge radne sate ugodnijima.

    Ploča s upravljačkim funkcijama smještena je logički i pametno kako bi sve funkcije bile pri ruci operateru.

  • Cestovna oprema omogućuje sigurno upravljanje strojem na prometnicama.
  • Visina košnje podesiva je iz sjedišta operatera, kako bi se stroj u svakom trenutku, brzo i jednostavno prilagodio stanju na terenu. Prednje smještena kosišta pružaju odličnu preglednost i daju najbolje rezne rezultate .
  • Hidraulička brza spojka čini promjenu priključnih alata brzom i jednostavnom.
  • Pretinac ispod sjedala za pohranu osobnih stvari .
  • Ergonomski dizajnirano radno mjesto s udobnim sjedalom i pametno postavljenim kontrolama.
  • Stalni 4×4 hidraulički motori pogona kotača, osiguravaju dobro prianjanje s podlogom u zahtjevnim okruženjima.
  • Jednostavan pristup instalacijama i servisnom prostoru za lako održavanje.
  • STIGA Titan modeli pogonjeni su trocilindričnim, vodom hlađenim, diesel YANMAR motorima vrhunske kvalitete, izvrsnih performansi i male potrošnje.
  • 40-litarski spremnik goriva osigurava gotovo osam sati neprekidnog rada.
  • Zbog jedinstvenog dizajna šasije i zglobnog upravljanja, prilikom prolaska uz objekte i prepreke na terenu, operater u svakom trenutku može biti siguran da će stražnji dio stroja proći istim tragom kojim je prošao prednji radni priključak.
  •